zondag 15 januari 2012

Valentine, PART III


Een paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe stempels binnen gekregen en ik ben er gek van ! Ik heb dit mini melkpakje met doorkijkje gemaakt. Ik heb er Jelly Beans in gedaan. Voor iedereen die niet de Stampin'  Up die hebben, hier onder een lesje.

* * *

A few days ago I received some new stamps and I love them ! I made this mini milk container with window. I put Jelly Beans in it. Voor everyone who hasn't own the Stampin' Up die, below a tutorial.




Cardstock : Basic Gray, Very Vanilla - SU
Ink : Basic Gray, Real Red - SU
Stamps : XO - Hero Arts
Punches : 1-1/4" circle punch - SU





Neem een stuk cardstock van 7" x 5-1/4". Maak vouwen op de lange zijden op 1/2" - 1-1/2" - 4". Draai een kwartslag en maak vouwen op 1-3/4" - 3-1/4" - 5" - 6-1/2". Zorg ervoor dat je de vouwen goed scherp maakt met een bonefolder. ALS je een doorkijkje wilt ponsen moet je dat eerst doen. Daarna kan je het melkpakje in elkaar lijmen. 

* * * 

Take a piece of cardstock that measures 7" x 5-1/4". Score at the long side at 1/2" - 1-1/2" - 4".
Turn 90 degrees and score at 1-3/4" - 3-1/4" - 5" - 6-1/2". Make sure you sharpen the score lines with a bonefolder. IF you want to punch a window, you have to do that first. Then you can assemble the milk carton. 


Thanks for stopping by !!



2 opmerkingen:

gale zei

This is so cute. I think I'll have to put it on my list of things to make for Valentine's Day. Thanks for the tutorial!

Ingrid zei

wat een geweldig leuk doosje.
je valentijnkaarten uit je vorige posts zijn ook allemaal super.
groetjes ingrid