dinsdag 10 januari 2012

Some Valentines projects...

Laatst heb ik nieuwe DP gekocht en wat stempels. En twee jaar geleden heb ik de sweet treat cups gekocht, maar ze nooit gebruikt. Eigenlijk was ik vergeten dat ik ze had... Nu een mooi moment om te gebruiken met mijn nieuwe spulletjes.

* * *

Recently I bought some new DP and stamps. And two years ago I bought the sweet treat cups, but I never used them. Actually, I forgot that I had them... This was a great moment to use them with my new stuff.


Card on the left
Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Cherry Cobbler - SU
Ink : Cherry Cobbler - SU
Stamps : XOXO - We R Memory Keepers
Punches : Corner Rounder, Full Heart - SU
Misc : Sweet Treat Cups - SU

Card on the right
Cardstock : Basic Gray, Cherry Cobbler - SU, Love Me - MME
Ink : StaZon Black
Punches : Corner Rounder, Full Heart - SU
Misc : Jewels, Sweet Treat Cups - SU

- - -

Mijn vriendinnen en ik hebben elkaar uitgedaagd om twee projectjes te maken. Een moest een pin hebben, de ander moest met Hershey Nuggets zijn. Dus dit zijn mijn projectjes...

* * *

Me and my friends Christa, Erna and Alice dared each other to make two projects. One had to have a pin and the other project was to use Hershey Nuggets. So these are my projects...




Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla - SU, Love Me - MME
Ink : Chocolate Chip - SU
Stamps : I {Heart} Hearts - SU, Happy Day's - MME
Ribbon : 5/8" Chocolate Chip Grosgrain - SU
Punches : Corner Rounder - EK Succes
Misc : Scalloped Eyelet Border Die - TE, Pin - MME