maandag 2 januari 2012

My Favorite Things #52 & Stampin' Royalty #104

Hoi allemaal ! Gelukkig nieuwjaar !!! Ik hoop dat 2012 een creatief jaar wordt !
Ik ben het jaar goed gestart, ik heb gestempeld ! Dat was een tijd geleden...
Ik heb deze twee challenges gecombineerd om deze Valentijnskaart te maken.

* * *

Hi you all ! Happy New Year !!! I hope 2012 brings you a lot of creativity !
I started the new year great, I stamped ! It has been a while...
I combined these two challenges to make this Valentines card.




Cardstock : Crumb Cake, Rose Red, Very Vanilla - SU, Love Me DP - MME
Stamps : Sentiment - Elzybells, I {Heart} Hearts - SU
Ink : Chocolate Chip, Rose Red, Pretty in Pink - SU
Punches : Small  Heart Punch - SU, Corner Rounder - EK Succes
Misc : Pearls - SU, Scalloped Eyelet Border Die - TE






Thanks for stopping by !!


3 opmerkingen:

De Stempelolifant zei

Hij is gaaf, Krista!!!!

C@ro zei

Leukie issie ie! Toevallig ben ik met ongeveer hetzelfde bezig. Grappig zeg!

Annemiek zei

hele leuke kaart!