vrijdag 13 januari 2012

Kraft box with cookies


Gister had ik ineens een brainwave, dat heb ik wel eens, LOL. Eerst heb ik deze jamkoekjes gebakken en ik dacht dat het wel leuk was om deze in een doosje te doen om kado te geven. Laatst heb ik een paar kraftdoosjes gekocht en ik vond deze perfect om nu te gebruiken.

* * * 

Yesterday I suddenly had a brainwave, I do sometimes, LOL. First I baked this jam cookies and I thought it would be great to give them in a box. Recently I bought a few kraft boxes and I knew these were perfect to use.






Cardstock : Pink Pirouette, Whisper White - SU
Patterned Paper : First Edition DP - SU, Love Me - MME
Ink : Early Espresso
Stamps : Sentiment - Elzybells
Punches : Full Heart, Heart to Heart, Small Heart - SU
Misc : Designer Buttons, Jewels - SU, Pearls - Zva Creative
 

Thanks for stopping by !!


9 opmerkingen:

Marrigje zei

Leuk Krista. Doosjes zijn geweldig vind je niet? Brainwaves komen altijd op rare momenten, en dan kun je er maar beter aan toegeven. Anders slaapt het zo lastig (is mijn ervaring)

monique zei

mmmmm dat ziet er lekker en leuk uit.
Gaaf idee voor valentijn.
groetjes Monique

Liesbeth zei

Wat ontzettend leuk! Ik vind het doosje helemaal te gek, zeker leuk om koekjes in te doen.

anita01 zei

Hai krista,

Watertanden, zalig...en zo heerlijk laat nog aan de maak...maar dan slaap je in een zalige *lucht*....wat is dit gaaf!!!!

Warme groetjes,
Anita

Sharon Field / Created By You zei

Very cute box, Krista! And, REAL cookies too.. yum!

Nadine zei

Heerlijk zo'n brainwave! Gave uitwerking ook, ziet er mooi én lekker uit!

Terry zei

OOOoo, Krista, wat MEGA leuk is dit!!

Anoniem zei

oooohh Kris, Ziet er weer geweldig uit en dit keer ook nog lekker.
liefs inge

Tamara zei

Wat leuk! Kun je ook zeggen waar je de kraft boxes vandaan hebt? Wil ook wel zoiets maken voor koekjes.