dinsdag 10 januari 2012

Cards & Things Challenges : Color Challenge 103


Dit is mijn kaart voor de nieuwe uitdaging van C&T. Het heeft twee dagen gekost de kaart af te krijgen, LOL... Eerst was ik niet zo blij met het achtergrondpapiertje, de hartjes en het gedoodle... Maar nu, na een nachtje, ben ik er wel blij me. Dus heb ik net de hartjes opgeplakt en het kaartje afgemaakt.
Doe je ook mee met de uitdaging ?

* * *

This is my card for the new C&T challenge. It took me two days to finish it, LOL... I wasn't sure about the background panel, the hearts and the doodeling... But now, a day later, I like it. So I glued the hearts to the panel and finished it.
Are you playing along ?





Cardstock : Basic Gray, Riding Hoot Red, Very Vanilla, First Edition DP - All SU
Ink : Pretty in Pink, Rose Red, Riding Hoot Red - SU, Fresh Snow - PTI
Stamps : Sentiment - Elzybells, I {Heart} Hearts - SU
Punches : Scalloped Edge - SU
Misc : Juwels - SU






Thanks for stopping by and have a great day !!!



1 opmerking:

ArtisticInkspirations zei

Very nice cards!! Love them all good job!