maandag 12 december 2011

Snowman Soup

De laatste tijd heb ik zitten nadenken wat ik Sems juffen met kerst wil geven. Toen bedacht ik me dat het wel een goed idee wat om wat Snowman Soup kadootjes te maken. Dus dat heb ik gedaan. Ik heb er een aantal met mok en een aantal zonder mok gemaakt.

* * *

I've been thinking last weeks what to give to Sems teachers with Christmas. Then I thought it would be a great idea to make some Snowman Soup gifts. So I did. I made a few with cup and a few without.


Thanks for stopping by and have a great day !!


4 opmerkingen:

Christa zei

Echt heeeeeel erg superdepuperleuk!!! Leuk watermerk heb je ook gemaakt!

Terry zei

Wat een leuk presentje! Het bolletjes lint is ook superr.

Annemiek zei

Ziet er gaaf uit Krista!
Ik heb ze ook gemaakt (van het idee van Alice van vorig jaar), maar moet ze nog op m'n blog zetten!

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

Goetjes, Annemiek

Sharon Field / Created By You zei

Your snowman soup is just too darn cute... Sam's teachers will LOVE it!! Have a wonderful holiday! Sorry I haven't visited in a while.. miss you! Hugs, Sharon F.