dinsdag 1 november 2011

Cards & Things Challenges : Color Challenge

Het is weer tijd voor Cards & Things Challenges ! Er is een nieuwe uitdaging op het blog. En wat voor een... Eentje met heel felle kleuren. Ik vond het lastig om deze kleuren te gebruiken (en ik heb ze notabene zelf uitgezocht, wat heb ik gedaan ?). Maar goed, ik heb dit kaartje bedacht. Niet echt een Krista-kaart en ik ben ook niet zo gelukkig met de kaart, maar het moet maar...
Doe je ook mee ?

* * *

It's Cards & Things Challenge time ! There's a new challenge at the blog. And what for a challenge... A very bright one. It was hard for me to use these colors (and I picked them myself, what was I thinking ?). Anyway, I came up with this idea. It's not a Krista-card and I'm not quite happy with it, but it will do...
Are you playing along too ?


Cardstock : Crumb Cake, Early Espresso, Whisper White (All SU)
Ink : Daffodil Delight, Tempting Turquoise, Pumpkin Pie, Early Espresso (All SU)
Stamps : Up, Up and Away - SU
Punches : Scallop Edge - SU


1 opmerking:

C@ro zei

Nou ik vind dat je er ondanks de kleuren toch wat leuks van gebakken hebt hoor!
Maar die gevulde speculaas is lekkerder. :)