maandag 12 september 2011

First Christmas Card


Het is een tijd geleden dat ik gestempeld heb... Ik wilde al veel eerder gaan beginnen, maar had totaal geen mojo...
Vanavond ben ik weer begonnen en heb twee kaartjes gemaakt. Een ervan is mijn eerste kerstkaart van het jaar ;-)

* * *

It's been a while since I stamped... I wanted to stamp earlier, but I totally lost my mojo...
Tonight I started stamping and I made two cards. One of them is my first Christmas card of the year ;-)

Cardstock : Crumb Cake, Early Espresso, Jolly Holiday DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Winter Post
Ribbon : Early Espresso Taffeta
Punch : Stars - Martha Stewart
Misc : Gemstones - SU, Lost & Found Christmas Paper & Accessoiries Kit


2 opmerkingen:

Kathy zei

Your card is so pretty -I bet the red really sparkles :-)

Erna zei

'k had het al gezegd maar bij deze nogmaals, ik vind hem GAAF :-))