dinsdag 10 mei 2011

Non-stamping...


De afgelopen dagen ben ik best veel aan het stempelen geweest. Ik heb ook een aantal niet gestempelde kaarten gemaakt met mijn nieuwe vlinder die, GEWELDIG !
Hier zijn de vlinderkaarten... (Ik heb ze nagemaakt van iemand, maar weet niet meer waar ik ze gezien heb).

* * *

The last few days I've been stamping a lot. I also made a few non-stamping cards with my new butterfly die, I LOVE it !
Here are the butterfly cards... (I CASEd them, but I can't remember where I've seen them).


Cardstock : Pink Pirouette, Bella Rose DP
Misc : Pearls - SU, Beautiful Butterfly die - SU, Dazzling Diamonds


Cardstock : Very Vanilla, Pink Pirouette, Baja Breeze, Bella Rose DP, Elegant Soiree DP
Misc : Beautiful Butterfly die - SU, Gemstones - SU, Dazzling Diamonds - SU, Elegant Lines Embossing Folder - SU


Have a great day !!


1 opmerking:

Erna zei

leukie!!! zal mijn vlinder "die" ook weer eens uit het stof trekken LOL