dinsdag 19 april 2011

A card...


Ik moest dit kaartje nog laten zien, ik heb 'm gemaakt met mijn nieuwe Unity stempels. Het is weer een heel simpel kaartje geworden, maar wel leuk, als ik het zelf mag zeggen... LOL.
Ik ben hopeloos verliefd op die stempels... ;-0

* * *

I have to share this card with you, made with my new Unity stamps. It's an easy and simple design, but I like it, as I may say... LOL.
I'm totally in love with their stamps... ;-0



Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Blossom Soup DP - Jillibean Soup
Ink : Early Espresso, Old Olive
Stamps : Just a Note - Unity Stamp Company
Ribbon : Early Espresso Taffeta
Punches : Corner Rounder
Misc : Pearls - SU


2 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een mooie kaart! Ik kan me voorstellen dat je dol bent op deze stempels!

Lori Mueller zei

I'm glad I'm not the only one purchasing contraband stamp sets! LOL! Love the simplicity of your note card....TFS!