zondag 13 maart 2011

Clean & Simple #131 & Inkspirations Sketch Challenge#61

We hebben een heerlijk weekend gehad. Na de boodschappen gister ben ik met de kids bij mijn ouders gaan eten (hubby was in Duitsland naar een voetbalwedstrijd). Toen we 's avonds thuis kwamen heb ik nog wat kunnen stempelen, twee kaartjes voor twee uitdagingen.
Oh, ik heb een nieuwtje, ik heb mijn baan opgezegd !! Vanaf 1 april ben ik lekker thuis bij de kids ;-)

* * *

We have had a great weekend. Doing grocery shopping and after that the kids and I had dinner at my parents (hubby went to Germany for a soccer match). When we came home I stamped a bit and made two cards for two challenges.
Oh, I also have some news, I quit my job !! From the 1st of April I'm a SAHM ;-)


Cardstock : Very Vanilla, Soft Suede, Crumb Cake, Baja Breeze
Ink : Soft Suede
Stamps : Elzybells
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Beautiful Wings Embosslits Die, Elegant Lines Embossing Folder, Jewels



* * *


Cardstock : Crumb Cake, Soft Suede, Very Vanilla, Patterns Stack Subtles Collection DP
Ink : Soft Suede, Baja Breeze
Stamps : Sentiment - Elzybells, Fast & Fabulous
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Beautiful Wings Embosslits Die, Jewels


Thanks for stopping by !!



8 opmerkingen:

C@ro zei

Lovely as always!

Annemiek zei

Heel mooi weer!

martina's kaartjes zei

wat maak jij leuke dingen ! ben maar ineens volger geworden ! als je zin hebt om eens over te hoppen tot bij mij, altijd welkom ! tot binnenkort,
groetjes, martina
x

Christine zei

I love both cards!

The colors!
And I am really impressed what you got out of the Clean and Simple Sketch sind is so wonderful and soft!

H2 :) zei

Both so soft & pretty Krista. Love your colour combinations. :)

Fiona Harrison zei

I especially love the 2nd card. Gorgeous colours.

Brenda Dean zei

Beautiful cards! As a challenge lover, you might also be interested in my Clean & Simple Sunday Challenge.

Marisa zei

Fabulous use of the sketch. Love the flower and butterflies! Thanks so much for joining us at Inkspirations this week :)