vrijdag 25 februari 2011

SSSC#105


Gister had ik even tijd om een kaartje te maken voor de Sweet Sunday Sketch Challenge, ik had graag nog wat meer willen stempelen, maar de plicht riep en ik ben nog niet klaar met poetsen :-(
Hopelijk heb ik morgen wat meer tijd...

* * *

Yesterday I had some time to make this card for the Sweet Sunday Sketch Challenge, I wish I had some more time to stamp, but duty called and I haven't finished cleaning ;-( Hopefully I have some time tomorrow...

Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Early Espresso, Sending Love DP
Ink : Early Espresso, Pretty in Pink, Crumb Cake, Old Olive
Stamps : It's the Thought - SU, sentiment - Elzybells
Ribbon : 5/8" Pretty in Pink Satin
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Nestabilities


Thanks for stopping by !!



2 opmerkingen:

Erna zei

ik had het al gezegd Kris, maar ik vind hem echt heeeel leuk!!

Created By You zei

What a fun and cute card Krista! Thanks for sharing!
Hugs,
Sharon F.