dinsdag 1 februari 2011

Clean & Simple #125 & Stamping 411 #188

Nouuu, vanmorgen heeft Alec een tijdje geslapen, kon ik weer even stempelen ! Ik heb het gemist !
Ik heb twee kaartjes gemaakt voor twee uitdagingen en weer heb ik dezelfde kleuren gebruikt.

* * *

Wellllll, this morning Alec slept for a while, so I could stamp again ! I've missed this !
I made two cards for two different challenges and again I used the same colors .

Cardstock : Crumb Cake, Soft Suede, Elegant Soiree DP
Ink : Soft Suede
Stamps : Sentiment - Elzybells
Ribbon : Soft Suede Dotted Grosgrain
Punches : Corner Rounder
Misc : Jewels - SU

* * *

Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Elegant Soiree DP
Ink : Soft Suede
Stamps : Aviary - SU, Sentiment - Elzybells
Ribbon : 1/8" Very Vanilla Taffeta
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Jewels - SU


Thanks for stopping by !!


10 opmerkingen:

Robin Merriman zei

Adorable Krista! Great job with the sketch from 411 - thanks for playing!

Welcome zei

Hoi krista.. Via de Hyves SU groep kwam ik je blog tegen. Wat leuk, ik ben al een volger van je blog. Je hebt echt altijd super mooie kaarten. Heerlijk hoe je zo je creative talent gebruikt.

Liefs en Inky hugs, Pauline
http://thepursuitofstampiness.blogspot.com

Robyn zei

Love these Krista. Fabulous DSP combo on the FTL !! Looks very good!!

Hi, I'm Lee Conrey! zei

Clean, Simple and WOW!!! Love it Krista!

C@ro zei

Je zit er alweer helemaal in Kris!
Gaaf!

Kerin zei

Love them both! Great colors, and the "hugs & kisses" sentiment with those sweet birds is perfect!

Annemiek zei

Lief van Alec dat hij zijn mams lekker even met papier laat spelen ;-)
Ze zijn weer heel mooi Krista!

Connie Babbert zei

Such a cute card! Love it!

Patti Chesky zei

Love this monochromatic card! Thanks for playing along with the Stamping 411.

Selene Kempton zei

These are great Krista! :D