dinsdag 4 januari 2011

Cards & Things challenges : Color Challenge #60

Dit is mijn eerste kaartje sinds weeeeeeken ! Ik ben er niet blij mee, nou eigenlijk ben ik niet blij met de kleurencombinatie, hoe heb ik het kunnen bedenken !!! Ik heb alleen geen tijd een nieuwe te maken...
Ga naar het challenge blog om de kaarten van het DT te zien, die zijn gaaf !! Doe je ook mee ?

* * *

This is my first card in weeks ! I'm not happy with it, actually, I'm not happy with this color combo, what was I thinking ??? But I don't have time to make another one...
Go to the challenge blog to see the DT cards, they are awesome !! Are you playing too ?

Cardstock : Elegant Eggplant, Whisper White
Ink : Garden Green, Rich Razzleberry, Elegant Eggplant
Stamps : Great Friend - SU, Plaid - Darkroom Door
Punches : Word Window - SU, Upper Crest - Fiskars
Misc : Gemstones - SU, Hemp Twine


Thanks for stopping by !!


Geen opmerkingen: