donderdag 4 november 2010

Test Tube Holder



Vanmorgen was Alice even bij mij. We hebben zoveel zitten kletsen en de tijd vloog voorbij zonder dat we er erg in hadden. We hadden nauwelijks tijd een projectje af te maken...

Net deze houder met snoepjes afgemaakt. Wat is dat leuk om te doen !

* * *

Alice came over this morning. We chatted so much and before we knew she had to go. We barely had time to finish a project...

I just finished this holder with candy. This is so much fun to do !

Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Early Espresso, Old Olive, Jolly Holiday DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Season of Joy - SU
Ribbon : Old Olive Taffeta, Early Espresso Taffeta
Punches : 1" Circle punch, 1-1/4" Circle punch, Scalloped Circle, Corner Rounder
Misc : Jewels - SU, Test Tubes


Thanks for stopping by !!


6 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

super joh! ik ben al een tijdje opzoek naar zulke buisjes. waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

Annemiek zei

Hij is helemaal leuk, ben hier ook maar 'stalker' van je geworden, kan ik mooi SU (o.a.) van je afkijken en ideetjes opdoen!

Alice zei

Hoi! Joh, is die Alice zo'n kletskop dan? Ppff.. lekker dan! Proest... het was gezellig Krista en je testtubedinges is SUPER!!! Ik zet die van mij zo op de foto, als het wat minder donker is.

Terry zei

Mooi gemaakt Krista! En dat nog wel met een dikke buik! Extra complimenten!!!

Erna zei

Hij is gaaf!!!!! en ik hoorde fluisteren dat.... haha. je hoort nog van me!

Christa zei

Dit is ook weer helemaal leuk!