vrijdag 5 november 2010

A few Christmas cards & a Sneak Peak !


Vandaag ben ik druk bezig geweest met een nieuw project en een paar kerstkaarten. Ik kan je de kerstkaarten laten zien en een sneak peak van het nieuwe project. Ik kan je er nog niks over vertellen nog, maar je zal het snel zien. Houd mijn blog in de gaten.
Maar eerst hoop ik te gaan bevallen van onze kleine vent... Aankomende woensdag ben ik uitgerekend (de 10e) !


* * *

Today I've been busy working on a new project and a few Christmas cards. I want to show you the Christmas cards and a sneak peak from the new project. I can't tell you anything about it yet, but soon you'll see it. Just keep checking my blog.
I hope to deliver our little guy first... The due is Wednesday (November 10th) !



Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Early Espresso, Jolly Holiday DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Season of Joy - SU
Ribbon : 1/8" Early Espresso Taffeta
Punches : Scalloped Edge, Corner Rounder
Misc : Jewels - SU


* * *


Cardstock : Very Vanilla, Jolly Holiday DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Season of Joy - SU
Misc : Designer Buttons - SU, Hemp Twine - ZoKris


* * *


Cardstock : Crumb Cake, Jolly Holiday DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Elzybells
Misc : Designer Button - SU, Jewels - SU, Hemp Twine - ZoKris





And the sneak peak...


Have a great weekend !!!


2 opmerkingen: