dinsdag 21 september 2010

SSSC #86 & SSS #74

Toen ik de nieuwe Sweet Stop Sketch en de Sweet Sunday Sketch Challenge uitdagingen zag, viel het me op dat ze een beetje op elkaar leken. Dus besloot ik dezelfde stempels en papier te gaan gebruiken...

* * *


When I saw the new Sweet Stop Sketch and the Sweet Sunday Sketch Challenge challenges I noticed they're look a bit the same. So I decided to use the same stamp set and DP...


Cardstock : Old Olive, Cherry Cobbler, Very Vanilla, Jolly Holiday DP
Ink : Cherry Cobbler, Old Olive
Stamps : Season of Joy
Ribbon : Old Olive Taffeta
Misc : Nestabilities, Gemstones - Art Talent




* * *


Cardstock : Cherry Cobbler, Old Olive, Very Vanilla, Jolly Holiday DP
Ink : Old Olive, Cherry Cobbler
Stamps : Season of Joy
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Nestabilities, Gemstones - Art Talent, Designer Button - SU



Thanks for stopping by and have a great day !!!

6 opmerkingen:

dstandard zei

Beautiful cards! Thanks for playing at The Sweet Stop!

Linda zei

Wonderful card! I love how you used the big wheel than cut it out in a circle. What a great idea!
Thanks for the sweet comment on my card.

Erna zei

mooie kaartjes geworden!!

Christa zei

Weer zulke mooie kaartjes... Ik zal ook eens vaart zetten achter mijn voorraadje kerstkaarten...

Dana White zei

What perfect Christmas cards - I always liked the SU set
Thanks for playing along with the Sweet Stop

Laura (scrapnextras) zei

Fabulous! Love the text in the circle and the bling on the tree! How cool the sketches were so similar that you made 2 amazing cards!