maandag 13 september 2010

SSSC #85 & blog candy winner !


Hoi allemaal ! Gister heb ik deze kaart gemaakt voor de Sweet Sunday Sketch Challenge. Gave schets !

En dan de blog candy winnaar. Random.org koos nummer.... 2 !! En dat is Annette Elias ! Gefeliciteerd Annette ! Nooit meer zeggen dat je nooit wat wint, LOL.

* * *


Hi folks ! Yesterday I made this card for the Sweet Sunday Sketch Challenge. Love the sketch !

Then the blog candy winner. Random.org choose number.... 2 !! That's Annette Elias ! Congrats Annette ! Don't ever tell you never win something, LOL.


Cardstock : Kraft, Soft Suede, Very Vanilla, Elegant Soiree DP
Ink : Soft Suede, Baja Breeze, Old Olive
Stamps : Great Friend - SU
Punches : Fiskars
Misc : Jewels - SU



Thanks for stopping by !!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Wat een verrassing! Mega-mega-megaleuk!!!! Ik win echt nooit wat maar dit moet mijn geluksdag zijn!!! Bedankt random. org voor het uitloten van mijn nummertje LOL en bedankt Krista voor het kunnen winnen van deze geweldige candy! Ik ga de nu natuurlijk hele dag met een grote grijns rondlopen (geen gezicht hahaha)... Groetjes Annette (de bofferd!)

Katz zei

leuke kaart !

Grtjs, Katrin