maandag 27 september 2010

Mojo Monday #158

Na een paar dagen erg moe te zijn geweest en een druk weekend wilde ik vandaag gaan stempelen. Ik ben begonnen met de Mojo uitdaging. Super om te kiezen tussen twee vormen. Deze keer koos ik voor de vierkante variant.

* * *

After a few days feeling very tired and a busy weekend, I wanted to stamp today. I started with the Mojo challenge. Love to choose between two shapes ! This time I choose to make a square card.


Cardstock : Soft Suede, Bashful Blue, Whisper White, Thoroughly Modern DP
Ink : Soft Suede, Bashful Blue
Stamps : Fast & Fabulous, Sentiment - Elzybells
Ribbon : Bashful Blue Striped Grosgrain
Misc : Jewels - SU


Thanks for stopping by !

3 opmerkingen:

Selene Kempton zei

Really wonderful take on the sketch GF! I really love that image, your coloring and what you did with the sketch!

The Pursuit of Stampin'ess zei

Wow.. wat een lieve kaart heb je van de sketch gemaakt. en wat een mooie blog. Ik heb me gelijk als 'follower' aangemeld. Hardstikke leuk. Nog een fijne dag. groetjes vanuit Calgary, Alberta, Canada.

Pauline

Erna zei

ik had al gezegd dat ik hem leuk vind he, nou bij deze nogmaals hoor SUPER!!!