maandag 13 september 2010

Clean & Simple one layer card

Ik heb twee uitdagingen gecombineerd bij het maken van deze kaart : de SCS Clean & Simple uitdaging en de LNS challenge 87. Ik hoop dat het vierkant te zien is dat ik geembossed heb...

* * *

I combined two challenges to make this card : the SCS Clean & Simple challenge and the LNS Challenge 87. I hope you can see the embossed square...


Cardstock : Whisper White
Ink : Memento Black, Blushing Bride, Pumpkin Pie, Rose Red
Stamps : Happy Moments
Ribbon : 5/8" Pumpkin Pie Grosgrain
Misc : Nestabilities


Thanks for stopping by !!

3 opmerkingen:

Kim zei

Geweldig hoe jij een simpel kaartje zo mooi kan maken.

C@ro zei

Gaaf Kris! En gewaagd met oranje.
Ik ben nu ff klaar met oranje. Ik ben er net vanaf in huis. hihihihi.

Anoniem zei

Hij is weer geweldig! Mooi in eenvoud, en met altijd weer iets wat het speciaal maakt. (jouw geheime recept) Groetjes Annette Elias