maandag 6 september 2010

Christmas cards and more candy !!!!

Ik heb nog een paar kerstkaarten die ik nog niet heb laten zien. Ik heb ze afgelopen weekend gemaakt, maar geen tijd gehad om te bloggen, dus hier zijn ze...
De eerste is heel simpel gehouden en heeft een doorkijkje. Het is een klein formaatje : 7,5 x 10,5 en past daardoor prima in de envelopjes/ loonzakjes die ik te koop heb. Wil je een fotootje zien, {mail} me, de prijzen staan bovenaan mijn blog.
De tweede kaart heb ik een beetje gelift van de voorkant van de nieuwe SU catalogus.

Ik heb ook nog een candy voor je. Ik zag dat ik meer dan 100.000 hits gehad heb, dus wil ik dit vieren met je.
Dus wil je kans maken op deze lintjes, allemaal SU, laat een berichtje achter en volgende week maandag kies ik een winnaar met Random.org. Ik verstuur wereldwijd. Veel geluk !

* * *


I have a few Christmas cards to show you. I made these last weekend, but hadn't time to blog them. So, here they are...
I kept the first card simple, it has a little window. It's a small card : 3" x 4" and they perfectly fit the envelopes I'm selling. You can send me an {email} if you want to see a picture, prizes are on the top of my blog.
The second card is a little CASE from the front of the new SU catalog...

I also have another candy for you. I saw I had over 100.000 hits, so I want to celebrate this with you.
So, if you want this ribbon, all SU, please leave a comment and next Monday I'll draw a winner by Random.org. I'll ship worldwide. Good luck !

Cardstock : Crumb Cake, Poppy Parade, Whisper White
Ink : Memento Black, Poppy Parade, Crumb Cake
Stamps : Elzybells
Punches : Scalloped Circle, 1-1/4" circle, 1-3/8" circle
Ribbon : 1/2" Stitched Poly ribbon



Cardstock : Crumb Cake, Very Vanilla, Jolly Holiday DP
Ink : Cherry Cobbler, Old Olive, Crumb Cake
Stamps : Hero Arts
Misc : Pearls - Kars, Top Note Die

* * *


Thanks for stopping by and have a great day !!!

31 opmerkingen:

Michelle Warner zei

I love the simplicity of the card. Very nice and duplicatable!

Annette zei

Krista, wat weer een gave kaarten! Het doorkijk ideetje blijft super! Deze kleurtjes doen het fantastisch en ook de kaart met dessinpapier is megaleuk! Wat ben je toch inventief! Wat ben je toch gul met je mooie candykado. Ik doe graag mee voor de candy, al win ik nooit wat. Maar ja niet geschoten.....

Groetjes,
Annette Elias

Carolyn Sharkas zei

What absolutely adorable cards. I just love them. thanks so much for sharing.

jmniffer zei

Love the santa hat on the fish! Cute, simple and easily mass produced. Thanks for sharing and congrats on the 100K hits.
jmniffer

Iris zei

Tja, had ik toch ook die enveloppen bij je moeten bestellen..... Had ik dit eerder geweten. Erg leuk.
Dank maar weer,
Hartelijke groet, Iris

Cheekie's Ink Pad zei

More candy wooohoooo!! Thanks for the chance!

Heidi Sorg
cheekiemonkie20@gmail.com

jo zei

Hoi!
De kaarten, weer fraai zoals gewoonlijk, ben weg van het vogeltje met mustje!
De candy, echt om op te vreten! Groetjes, Jo ( die nu weet hoe "het" moet! lolmatem

Anja Nieuwlaat zei

lintjes... helemaal verslavend!!!
dus ik waag een gokje :-)

groetjes Anja

anita01 zei

Helemaal leuk je doorkijkje, en tuurlijk waag ik graag weer een kanjes op de lintjes...regen, geweldig leuk hoor.

Warme groetjes,
Anita

thestampinglady zei

I'm such a fan of your blog and your artwork. Another great card today. Thanks for the chance to win.

Janny zei

I love your cards, you are such an inspiration for me. Keep up the great work. Please enter me in you drawing and thank you so much for offering this opportunity!

Anoniem zei

Hoi Krista,

Wat ziet het er allemaal weer leuk uit!
En wat een leuke lintjes!
Daar wil ik natuurlijk wel kans op maken!

Liefs Carina

Miranda zei

hoi krista,

wat een mooie linten. ik wil wel een gokje wagen daarvoor! doe je er dan ook een beschrijving bij van hoe mooi jij die linten altijd op je kaarten krijgt? daar ben ik nog steeds erg jaloers op. mij lukt het niet.

groetjes miranda

Sandi zei

Gosh, I hope you can read this because I only know English -- but I have to tell you I love both of these cards -- just the cutest I have seen for this Christmas. I wish I had these stamps because I would CASE in a heartbeat. Thanks for sharing and for offering blog candy.
Sandi Dailey
gdailey@concentric.net

monique zei

Hallo Krista,
Wat een gave candy, doe graag mee met het verloten ervan. Mooie linten in mooie kleuren.
De kaartjes zijn weer ontzettend gaaf!
groetjes Monique Kools

Theresa zei

I love ribbon. Thanks for the chance to win some.
I have checked out your blog and like your style. I have become a follower.

Terry zei

Wat een schattig vogeltje met mutsje! Ben nou volgens mij in de "vogeltjesfase".*lol*
Natuurlijk wil ik graag een kansje wagen voor deze candy! Lintjes heb je nooit genoeg en wat een schitterende kleuren.

Wilma zei

Lieve kaartjes en prachtige lintjes! Daar wordt toch iedereen vrolijk van! Wat lief van je dat je ons de kans geeft om de lintjes te winnen! Dank je wel!

marielle zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt zeg!
Ik ben dol op lintjes in allerlei kleuren en maten en doe dus graag een gokje naar deze supercandy!
groetjes Marielle

C@ro zei

Hey Kris,
Ik vond je kaart met die Hero Arts uil zooo gaaf, dat ik ook meteen dat papier heb besteld. Kon het niet laten!
En ik ding graag mee naar die lintjes hoor! Die kan ik best gebruiken. Leuk dat je een candy weggeeft. En wat voor 1! GAAAF!

Liefs,
Caro

Inge zei

Die lintjes?? Ja, daar wil ik best een gokje op wagen!

Je kaarten zien er ook weer schitterend uit! Zoals altijd! ;-))

Ingrids weblog zei

Helemaal top zo'n candy, wat een leuke lintjes zeg. En een goed voorbeeld erbij wat willen we nou nog meer?

Vele groetjes Ingrid.

Esther zei

Wat een mooie kaartjes als altijd,blijf me afvragen hoe je die doorkijk maakt....enne die lintjes zijn errug leuk en amken je kaartje mooi af.Lief van je zo'n candy!
Groetjes,Esther

Elly zei

Hoi Krista

Mooie kerstkaartjes maar weer.

En ja wat een mooie su lintjes.
mooie combi met de rest.
dus ook ik waag een gokje. hahaha

Lianne Carper zei

Very cute cards! Thanks for the chance to win blog candy - congrats on the 100,000 hits!
email: lianne at cardscraps dot com

Anita zei

Your envelope folder is a great idea for a stamp camp project. Both beautiful and useful.

Nicole Tugrul zei

I love the simple style and the unique size of 3x4, I'll have to try one. Thanks so much for the inspiration, congrats on 100,000 hits!

Darlean Fitzgerald zei

I love your blog. I'm a regular follower of your work from Canada. It's very generous to offer blog candy worldwide. Congratulations on all your hits.
darleanfitzgerald@hotmail.com

Anita zei

Super cute! I love the top note with the different papers.

Anne-Marie zei

Hoi Krista, wat een superleuk kaart idee! Ik maak eigenlijk nooit kerstkaarten, ik begin te laat en het is nooit af dus begin ik er maar nooit meer aan. Maar deze zijn superleuk! Net als de lintjes, haha! Je kunt er nooit genoeg van hebben! Groeten en nog een fijn weekend! Anne-Marie
annemariejeukenvissers@yahoo.com

Regina zei

hello, Krista
I discovered your blog for a few time.
Congratulations on so many hits! Doesn't surprise me at all! Your creations are awesome!
Thanks for being generous enough to offer such gorgeous candy to win!

sending greetings
Regina*