dinsdag 14 september 2010

Cards & Things : Color Challenge #49


Deze week is er weer een kleuren uitdaging voor je op het Cards & Things challenge blog. De kleuren heb ik maanden geleden bij elkaar uitgekozen. Waar zat ik met mijn gedachten ? Jullie weten van mijn voorliefde voor felle kleuren ;-) Maar goed, ik heb het simpel gehouden en heb dit kleine, leuke kaartje gemaakt...

* * *

This week we have a color challenge for you at the Cards & Things challenge blog. I picked these colors months ago, but when I wanted to make a sample for you I wished I picked other colors. What was I thinking ? You all know my love for bright colors ;-) Anyway, I kept it very simple and came up with this little, fun card...


Cardstock : Kraft, Whisper White
Ink : Memento Black, Basic Black, Rose Red, Daffodil Delight, Old Olive
Stamps : Priceless - SU, Sentiment - Elzybells


Thanks for stopping by !!

2 opmerkingen:

Terry zei

Ik vind het wel een mooie kleurencombi........je hebt er een super leuk kaartje mee gemaakt!!

Terry zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.