vrijdag 13 augustus 2010

Two challenges....

Ik ben terug ! We zijn een paar dagen in Meerssen (net naast Maastricht) geweest en hebben gelogeerd in het hotel van mijn oom en tante : {Sam Sam}. Mijn oom is ook de chefkok daar en hij kookt als de best, we hebben heeeeeerlijk gegeten !!
Woensdag hebben we Sem meegenomen naar Plopsaland Indoor in Hasselt, hij vond het geweldig en was niet bang in de attracties ! Hij is zelfs in de zweefmolen, boot en achtbaan geweest !
We hebben geweldige dagen gehad !

Ok, naar het stempelen... Is het je opgevallen dat ik de stempelset Great Friend wel erg veel gebruik de laatste tijd ? Ik ben zo gek op die vlinder...
Ik heb voor twee uitdagingen een kaart gemaakt.

* * *

I'm back ! We went to Meerssen, a small town in the south of The Netherlands, near Maastricht. We stayed in the hotel from my uncle and aunt : {Sam Sam}. My uncle also is the chef and he makes the best dinners, so we had a delicious meal !!
Wednesday we took Sem to Plopsaland (an indoor fun park) he loved it and was not afraid for the rides !
We had a wonderful trip !


Did you noticed I've used the Great Friend stamp set often lately ? I really like these stamps, especially the butterfly...
I made two cards for two challenges.


Cardstock : Basic Gray, Whisper White
Ink : Rose Red, Pretty in Pink, Blushing Bride, Regal Rose, Basic Black
Stamps : Great Friend
Ribbon : 1/2 Inch Stiched-Poly Ribbon Blushing Bride




* * *



Cardstock : Rose Red, Whisper White, Sweet & Sour DP
Ink : Basic Gray, Rose Red
Stamps : Great Friend, Elzybells - Sentiment
Punches : Eyelet Border
Misc : Designer Button, Pearls - Kaiser Craft



Thanks for stopping by and have a great day !!!


5 opmerkingen:

H2 :) zei

Very pretty card Krista. The red, white & grey make a striking colour scheme. :)

Erna zei

GAAF!!

Teneale Williams zei

Love the colours you have used, both are very sweet cards. Thanks for playing at inkspirations this week.

Teneale

C@ro zei

Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Gaat het goed met het buukske?
En gave kaartjes weer!
Het was me inderdaad opgevallen. Je hebt me geïnspireerd dit setje ook weer eens te pakken (zie mijn DWYTkaartje). Dus thanks!

liefs,
Caro

Chantelle zei

Both cards are beautiful - such a pretty colour combination and I've always love the butterfly image. Wonderful work with this sketch.