woensdag 4 augustus 2010

Two cards...

Ik heb mezelf uitgedaagd vandaag... Ik wilde stempelen : dezelfde stempels en papier gebruiken. Ik ben zo gek op het nieuwe Elegant Soiree DP ! Ik heb echt de bijpassende embossingfolder en stempel nodig, LOL !!!

Fijne dag/ avond allemaal, ik ga naar bed, ik heb twee verschrikkelijke nachten gehad. Weinig slaap gehad. Vannacht had ik het zelfs zo koud dat ik midden in de nacht maar ben gaan douchen om op te warmen !

* * *

I challenged myself this time... I wanted to stamp and use the same stamp set and DP. I'm so in love with the new Elegant Soiree DP ! I really need the matching embossing folder and stamp, LOL !!!

Have a great day/ evening you all, I'm off to bed, I had two worse nights, couldn't sleep much and last night I was so cold, I took a shower in the middle of the night !

I CASED it a bit from the front of the new catalog...

Cardstock : Crumb Cake, Basic Gray, Soft Suede, Baja Breeze, Very Vanilla, Elegant Soiree DP
Ink : Basic Gray, Baja Breeze
Stamps : Great Friend
Misc : Top Note Die, Designer Buttons, Pearls - Kaiser Craft



Cardstock : Baja Breeze, Basic Gray, Very Vanilla, Elegant Soiree DP
Ink : Basic Gray, Baja Breeze
Stamps : Great Friend
Punches : Eyelet Border
Ribbon : Basic Gray Taffeta
Misc : Pearls - Kaiser Craft


Thanks for stopping by !