woensdag 18 augustus 2010

Two cards, three challenges...

Ik heb twee uitdagingen gecombineerd om deze kaart te maken. Ik vind de schets super (dank je Erna !), maar ik vind de kleurencombinatie echt niks. Ik ben gek op Wild Wasabi en Baja Breeze, maar Daffodil Delight ? Misschien moet ik het vaker gaan gebruiken ?

* * *

I combined two challenge to make this card. I really love the sketch (thanks Erna !), but I really don't like the color combo. It was very hard to combine these colors, I really love Wild Wasabi and Baja Breeze, but Daffodil Delight ? Maybe I have to use it more ?


Cardstock : Cherry Cobbler, Daffodil Delight, Wild Wasabi, Baja Breeze, Very Vanilla
Ink : Memento Black, Wild Wasabi, Daffodil Delight, Cherry Cobbler, Baja Breeze, Basic Black
Stamps : Happy Moments - SU, Elzybells (sentiment)
Misc : Nestabilities, Designer Buttons




En voor de Clean & Simple Challenge #103 heb ik deze kaart gemaakt.

* * *
And for the Clean & Simple Challenge #103 I made this card.


Cardstock : Very Vanilla, Peach Parfait
Ink : Memento Black, Peach Parfait, Poppy Parade
Ribbon : Poppy Parade ribbon


Thanks for stopping by !

4 opmerkingen:

Monique zei

Wat maakt jij prachtige kaarten!
Dit is echt genieten hoor!
groetjes
Monique
http://moniquespassies.blogspot.com/

Erna zei

ik had het je al laten weten maar ik vind je kaartjes moooooi :-))))
groetjes, Erna

C@ro zei

Ook deze zijn weer super leuk!
Je bent lekker op dreef.

groetjes van Caro

Sylvia zei

Super sweet cards! Thanks for playing the CQC!