zondag 29 augustus 2010

Christmas


Deze week heb ik weer een paar kerstkaarten afgemaakt. Ik denk dat ik er al meer dan 30 heb, misschien wel meer. Ik maak van elk ontwerp nog een paar dezelfde kaarten, het scheelt een hoop tijd. Ik moet ook nog de geboortekaartjes maken...

* * *

This week I finished more Christmas cards. I guess I have over 30 Christmas cards now, maybe more. I duplicated every card several times, it saves a lot of time. I have to make it easy for me, because I also have to make birth announces...

Cardstock : Crumb Cake, Baja Breeze, Ski Slope DP
Ink : Chocolate Chip
Stamps : Season of Joy
Punches : Corner Rounder, Wing Edger Stars - Martha Stewart
Misc : Snow Flurries, Brad - My Minds Eye


* * *

Cardstock : Cherry Cobbler, Very Vanilla, Jolly Holiday DP
Ink : Old Olive, Cherry Cobbler
Stamps : Season of Joy
Ribbon : Old Olive Taffeta
Misc : Nestabilities, Jewels - SU


Thanks for stopping by !!


4 opmerkingen:

Merry zei

Oh wow...these are both lovely cards.

Monique zei

Knappe kaart!
groetjes
Monique

Erna zei

deze zijn ook weer super!!!

Created By You zei

Really fun cards Krista!! Love the simplicity of them and the embellishments!