maandag 30 augustus 2010

Christmas & little candy

Vandaag kon ik weer even stempelen, natuurlijk nadat ik mijn klusje gedaan heb. Vandaag moest ik strijken ;-) Ik heb weer wat kerstkaarten gemaakt en ben gestart met het maken van de geboortekaartjes.

Ik heb ook een kleine candy voor je. Wil je ook wat van die sneeuwsterren van vilt en wat brads ? Laat een berichtje voor me achter en vrijdag kies ik in een winnaar. Good luck !

* * *

Today I was able to stamp again, ofcourse after my chores. Today I had to iron ;-) I again made some Christmas cards and I started the birth announcements.

I also have a little candy for you. Do you also want some felt snowflurries and brads ? Leave me a comment and Friday I'll pick a winner. Good luck !

Cardstock : Crumb Cake, Baja Breeze, Ski Slope DP
Ink : Early Espresso
Stamps : Elzybells
Punches : Upper Crest - Fiskars, Corner Rounder
Misc : Polka Dot Embossing Folder, Snowflurrie - SU, Brad - Making Memories

* * *

Cardstock : Crumb Cake, Chocolate Chip, Ski Slope DP
Ink : Chocolate Chip
Stamps : Elzybells
Punches : Upper Crest - Fiskars, Corner Rounder
Misc : Snowflurries - SU, Brad - My Minds Eye


* * *

Cardstock : Very Vanilla, Old Olive, Cherry Cobbler, Jolly Holiday DP
Ink : Cherry Cobbler, Memento Black
Stamps : Season of Joy, Sentiment - Hero Arts
Ribbon : 5/8" Old Olive Satin
Punches : Corner Rounder, Scalloped Circle, 1-1/4" circle, 1-3/8" circle
Misc : Pearl - Kaiser Craft


* * *

And this is what you can win :


Thanks for stopping by and have a great day !!

21 opmerkingen:

{ kelly jo } zei

adorable- I especially love that first card!

.:♥MMDesigns♥:. zei

Hi Krista,
Je kaartjes zien er als altijd weer super uit!!!
De kleuren zijn ook weer perfect gekozen!
Bedankt voor de inspiratie!
Liefs, Marit.

Wanda zei

Oh Krista, I love the cards. TFS. you do not have to send me blog candy since I'm overseas from you. Give to someone else if my name is pulled. LOL

megsmome zei

I LOVE all the cards but the 1st one is my favorite.
Blessings to you.

Marjolijn zei

Wat een leuke kaartjes, ben meteen volger geworden.

Groetjes Marjolijn

Cheekie's Ink Pad zei

I love your work! Thank you for the chance to win candy!

jo zei

Hoi,
Gave kaarten! Nog nooit een berichtje achtergelaten,zelfs niet voor "candy`s" gewoon omdat dat nooit lukt, kijken of het nu wel lukt! Ooit moet het lukken....groetjes, Jo

Annemieke zei

Je kaarten zijn weer prachtig, Krista! En wat een leuk idee om er een candy aan te verbinden!

Carolyn Sharkas zei

absolutely gorgeous cards, thanks for sharing.

Inge zei

Zoals altijd: Je kaarten zien er weer prachtig uit!!!

Susan zei

your blog's fantastic; it's so clean & simple & that's what I LOVE about you & your blog; TFS!

Annette Elias zei

Oh wat weer een mooie kaartjes, zoals gewoonlijk ;o) Ik geniet altijd enorm van jouw kunstwerkjes. Zo op het eerste oog zijn ze eenvoudig, maar toch zitten ze heel knap in elkaar omdat ze zo helemaal kloppen en dat lukt bijna niemand zo goed! Er zit altijd iets speciaals in! Groetjes Annette

Brenda zei

beautiful cards -- don't put my name in the drawing, TFS

Michele Ruiz zei

Super cute cards. This is my first time to your blog! Thanks for sharing and the chance for blog candy ,Thanks Michele

Miranda zei

hoi krista,

las op de groep van je candy en ja...ik doe natuurlijk graag mee!
en dat ik je kaarten geweldig vind, dat weet je inmiddels al lang dus dat ga ik ej niet opnieuw vertellen hier ;-)

groetjes miranda

Little GTO zei

The cards are lovely. I really like the borders on the first two. You are so kind about the blog candy.
Sharon L

Jamie zei

Lovely cards! I hope someone lucky wins the blog candy (just not me -- I'd rather someone local to you win it).

monique zei

Hallo Krista,
Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt.Super. De sterren en brads zien er leuk uit. Wie weet zie ik ze volgende week in het echt?
groetjes Monique

anita01 zei

Heerlijke candy Krista, net als je kaarten. Mag ik ook een kansje wagen, doe graag mee....

Warme groetjes,
Anita

StamperShirley zei

I love the cards with these snowflakes - and of course, these brads are great. Thanx for your creativity and for sharing them with us. And for offering blog candy too!

renske zei

wat een schattige candy. ik wil graag een kansje wagen.

groetjes renske