donderdag 19 augustus 2010

Christmas in August...

Ja, ik ben erg vroeg dit jaar ! Gisteravond ben ik begonnen met het stansen van de labels en vannacht had ik ineens een geweldige ingeving ;-) Toen ik wakker werd ben ik meteen begonnen met stempelen en dit is wat het is geworden...

* * *

Yes, I'm very early this year ! Yesterday evening I started cutting the labels and this night I had a great idea ;-) When I woke up I immediately started stamping and this is what I did...


Cardstock : Crumb Cake, Cherry Cobbler
Ink : Cherry Cobbler
Stamps : Friends 24-7, Elzybells
Punches : Snowflake
Misc : Pearls - Kaiser Craft, Nestabilities, Button - Local Store


Thanks for stopping by !

4 opmerkingen:

C@ro zei

Ik had het je al gemaild, maar nog een keertje...ik vind ze ENIG!

groetjes van Caro

Monique zei

Wat is dit een prachtige kaart!!!
groetjes
Monique
http://moniquespassies.blogspot.com/

Janny zei

I love this card! It is so simple, yet elegant. Beautiful color choice. Practig!

Wishcraft zei

Lovely elegant cards - I love the colours :o) Lisa x