donderdag 29 juli 2010

ColorQ #43

Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt voor de nieuwe ColorQ uitdaging. Ik heb mezelf een beetje nageaapt, ik vond de gekleurde panelen van {deze} kaart zo leuk.
Ik heb ook een andere kleur blauw gebruikt omdat ik Bermuda Bay niet meer heb. Ik mis de ' oude' SU kleuren niet, jullie ?

* * *

This morning I made this card for the new ColorQ challenge. I cased myself a bit, because I loved the colored panels on the background from {this} card.
I also used another blue, because I don't have Bermuda Bay anymore. I really don't miss the retired SU colors, are you ?


Cardstock : Early Espresso, Baja Breeze, Old Olive, Peach Parfait
Ink : Early Espresso, Baja Breeze, Old Olive, Peach Parfait
Stamps : Awash with Flowers, Elzybells - sentiment
Ribbon : 5/8" Old Olive Grosgrain
Misc : Gemstones - Kaiser Craft


Thanks for stopping by !!

7 opmerkingen:

Monika/Buzsy zei

So so pretty! Love the doodling! :o)

Erin (Homemade Cards by Erin) zei

Well done with those colors.

Kim zei

Mooie kleuren bij elkaar. Erg leuk kaartje is het geworden.

Groetjes van Kim

Melina zei

I also love your doodling! Great card...just beautiful :)

Susan (peebsmama) zei

I really like your simple layout. What a fun card.

Sylvia zei

Great card! I love the details on this card! Thanks for playing the CQC!

Erna zei

Wat een SUPER GAVE kaart Krista!!!