maandag 7 juni 2010

Mojo Monday #142


Hoi allemaal !! Het is een heeeeeeel lange tijd geleden dat ik heb meegedaan met een uitdaging. Ik wilde beginnen met de Mojo uitdaging omdat hun schetsen altijd een echte uitdaging voor me zijn. Dit is wat ik er van heb gemaakt...

* * *

Hi everyone !! It's been a looooong time ago since I participated a challenge. I wanted to start with the Mojo Monday challenge, because they're sketches are really a challenge for me. So, this is what I did...

Stamps : Elzybells
Cardstock : Kraft, Baja Breeze, Whisper White, October Afternoon DP
Ink : Chocolate Chip, Close to Cocoa, Mellow Moss, Pumpkin Pie
Ribbon : 1" Baja Breeze stitched grosgrain
Punches : Scalloped Egde, 1" circle punch, 1-1/4" circle punch


Thanks for stopping by !!!


5 opmerkingen:

Patti zei

Super,super cute!

Julee (Vervegirl) zei

Such an adorable little card. Love it!

Cindy Haffner zei

SWEET!!!

Erna zei

gaaf kaartje geworden! Je bent je Mojo nog niet kwijt gelukkig :-))

Beccy zei

Ohh, I love this image! How cute is that little bird. Well done.