dinsdag 13 april 2010

Cards & Things : Sketch Challenge #28


Hoi allemaal !!
Wauw, vandaag heb ik een kaart gemaakt voor deze uitdaging ! Het is een tijd geleden dat ik dat gedaan heb. De reden is dat ik de afgelopen tijd erg moe en misselijk geweest ben, omdat ik in verwachting ben ! We zijn 10 november uitgerekend. We zijn erg blij dat Sem een broertje of zusje gaat krijgen !
Nu ik wat minder misselijk en moe ben lukt het me weer een beetje om te gaan stempelen. Deze stempels en pons heb ik afgelopen weekend op de beurs in Zeist gekocht.

Ga naar de Cards & Things Challenge blog om de gave voorbeelden van het team te zien en om mee te doen. Veel plezier !!

* * *

Hi you all !!
Wow, today I made a card for this sketch ! It's been a while ago I did that. The reason is I've been very tired and nauseous because I'm pregnant ! We're expecting the baby November 10th.
We're happy Sem is going to have a little brother or sister !
Now I'm less nauseous and tired I feel like stamping a bit. I bought these stamps and punch last weekend in Zeist (stamp convention in The Netherlands).

Go to the challenge blog to see the awesome samples from the team and to play along. Have fun !!

Stamps : Elzybells
Cardstock : Kraft, Rose Red, Chocolate Chip, Whisper White
Ink : Memento Black, Rose Red, Chocolate Chip, Close to Cocoa, So Saffron
Punches : Upper Crest - Fiskars
Misc : Embossing Folder Dots, Pearls - KaiserCraft, Nestabilities

4 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Gefeliciteerd en je kaartje is heel leuk.

Erna zei

Hij is leueueueueuk!!! Gaaf dat je weer wat gemaakt hebt!

Terry zei

Super leuk kaartje Krista!! Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! Bedankt dat je het kaartenrek meenam naar de beurs. Hij heeft een mooie plek aan de muur gekregen bij ons.

Gonne zei

Wat een enig kaartje Krista en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.