maandag 1 maart 2010

DCBD #166 & Just Add Ink #6


Gister tijd genoeg gehad om te stempelen. Sem logeerde bij mijn ouders, ze hadden hem zaterdag opgehaald omdat we bij vrienden gingen eten. Gister vierde mijn vader zijn verjaardag, vandaag is hij echt jarig. Gefeliciteerd pap !!!!

Ik heb twee uitdagingen gecombineerd, een kleuren uitdaging op DCBD en een schets van Just Add Ink...

* * *

Yesterday I had plenty of time to stamp. Sem had a sleep over at my parents, they picked him up Saturday because we had dinner with friends. My father celebrated his birthday yesterday, his birthday is today ! Happy Birthday dad !!!!

I combined two challenges, a color challenge from DCBD and a sketch from Just Add Ink...

Stamps : Inspired by Nature - SU
Cardstock : Rich Razzleberry, Pale Plum, Whisper White
Ink : Certainly Celery, Pale Plum, Rich Razzleberry, Close to Cocoa
Ribbon : 1/4" Certainly Celery Grosgrain
Misc : Clear Buttons - SU

10 opmerkingen:

Erna zei

Nou ik vind hem wel leuk hoor!!
gefeliciteerd met je vader!

Bronwyn Eastley zei

What a great colour combination, combined with the sketch at Just Add Ink. Can't wait to get Rich Razzleberry here in Oz. Your card is really lovely.

mona99 zei

Ik denk jouw kaart is echt leuk. Ik kan niet wachten tot wij krijgen Rich Razzleberry in Australie. Dat zal binnenkort zijn. Ik denk ook dat het knap is hoe jij de vierkante knopen gebruikte. Jij hebt een hele mooie kaart gemaakt. Gefeliciteerd met jouw vader. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Lee zei

Ohhh, lovely! I love your clear buttons, they add elegant dimension, I must dig mine out & dust them off !! :)

Lee x

Amanda zei

So, so pretty!! Thanks for playing at Just Add Ink!

Wilma zei

Deze vind ik super! Ik zag hem op de mail al voorbij komen. Wat een geweldige vondst: die doorzichtige knopen!

Naomi Jansen zei

Perfection again! It is such a great card. You have a greta entry here. LOVE IT.

Danielle Daws zei

Oh, this is just gorgeous! Thanks for playing at Just Add Ink!

Kristin zei

So so beautiful!! OMG, I love how you used the clear buttons! What a super creative use for them. Thanks for playing with the Diva color challenge!!

Kirsten zei

Thanks for playing with the Diva's, this fabulous card was chosen to be the card featured for the challenge!