dinsdag 16 maart 2010

Cards & Things : Sketch challenge and a contest !!

Deze week heeft Cards & Things challenges een wedstrijd !! Bekijk de blog om de nieuwe uitdaging te zien en de gave voorbeelden van het DT. Veel plezier !!
Dit is mijn voorbeeldje...

* * *

This week Cards & Things challenges have a contest !! Check the blog to see the new challenge and the great samples from the DT. Have fun !!
This is my sample...

Stamps : Happy Moments
Cardstock : Kraft, Baja Breeze, Whisper White, October Afternoon DP
Ink : Chocolate Chip, Baja Breeze, Certainly Celery
Ribbon : Striped Baja Breeze
Misc : Nestabilities, Gemstones - KaiserCraft


Thanks for stopping by !

1 opmerking:

Weerspiegeling zei

Hoi Krista,
ik volg je blog nu een tijdje en ik vind alle kaarten die je maakt geweldig mooi! Bij deze dus een groot compliment. De kaart in deze post is mijn absolute favoriet, prachtig die kleurencombinatie van blauw en bruin.
Ik wens je een fijne creatieve week.
Groetjes,
Anita