woensdag 3 februari 2010

ZoKris cards


Na het eten wilde ik even met mijn nieuwe stempels spelen. Deze twee kaartjes heb ik gemaakt, jammer dat ik morgen moet werken ;-0 Ik wil blijven spelen !!!

* * *

After dinner I wanted to play with my new stamps. I made two cards, bummer I have to work tomorrow ;-0 I want to continue playing !!!

Stamps : Flowers for you & Circles 1 - Zo Kris
Ink : Basic Gray, StaZon Black, Pretty in Pink, Old Olive
Cardstock : Basic Gray, Pretty in Pink, Whisper White
Ribbon : 3/8 " Basic Gray Satin
Punches : Eyelet Border, 1-1/4 circle, 1-/8 circle, scalloped punch
Misc : Pearls - Kaisercraft


Stamps : Flowers for you - Zo Kris
Ink : Basic Gray, VersaMark, Old Olive, Bashful Blue, Pumpkin Pie
Cardstock : Bashful Blue, Basic Gray
Ribbon : 1/2" Pumpkin Pie Striped Ribbon
Misc : Gemstones - Kaisercraft


Thanks for stopping by !!!


4 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Wat zijn je kaartje mooi gewordn met je eigen stempels.
Gefeliciteerd ermee!!!!

TrishG zei

I love that cute little blue card with the 3 flowers. Great colors and very cheerful.

Selene Kempton zei

I'm partial to pink! I think these are both beautiful!

Selene Kempton zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.