maandag 22 februari 2010

Sweet Sunday Sketch Challenge #57


Dit is mijn kaart voor de schets van deze week op het blog van The Sweetest Thing. Ik vind de schets heel, heel leuk ! Ik wist meteen dat ik de lijn Farm Fresh van October Afternoon wilde gebruiken, ik vind ze zoooooo leuk ;-0

* * *

This is my card for this weeks sketch challenge at the The Sweetest Thing blog. I really, really like this sketch ! I immediately knew I wanted to use the October Afternoon Farm Fresh DP, I looooove these papers ;-0

Stamps : Happy Moments
Cardstock : So Saffron, Chocolate Chip, Whisper White, October Afternoon DP
Ink : Chocolate Chip, So Saffron, Regal Rose, Real Red, Green Galore, Bordering Blue
Punches : Cute & Curly label punch
Ribbon : 5/8" So Saffron Grosgrain
Misc : Nestabilities, Gemstones - KaiserCraft


Thanks for stopping by !!

4 opmerkingen:

Terry zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje!

Lea L. zei

Super cute! Love those papers, and that fab present image! Great job with the sketch!

♥♥♥Lea

CindyB zei

Very cute card! I love those papers, the colors are fresh and happy!

Karen Motz zei

It's so fun to see the same papers combined in a different arrangement! Love your card with the sweet sentiment along the edge!