dinsdag 9 februari 2010

The Sweet Stop #42


Vandaag ben ik druk geweest, we reden van winkel naar winkel. Sem en ik zijn ook bij Paper and Pictures geweest waar ik gaaf papier en brads gekocht heb. Toen we thuis waren wilde Sem Diego kijken en ik ben in slaap gevallen op de bank, hoe moe was ik zeg !!
Na het eten wilde ik even stempelen en meedoen met de Sweet Stop challenge. Ik ben gek op ronde kaartjes !

* * *

Today I was very busy, I drove from store to store. Sem and I also went to Paper and Pictures where I bought some great design papers and brads. When we got home Sem wanted to watch Diego and I fell asleep at the couch, how tired was I !!
After dinner I wanted to stamp and I participated in the Sweet Stop challenge. I love round cards !

Stamps : ZoKris
Cardstock : Chocolate Chip, Pink Pirouette, Whisper White, My Mind´s Eye DP
Ink : Chocolate Chip, Pink Pirouette, Old Olive
Misc : Nestabilities, Pearls - KaiserCraft


Thanks for stopping by !!

7 opmerkingen:

Jaime Benavides zei

Gorgeous card! I love visiting your blog and seeing your card creations. Thanks for the inspiration!

Crystal zei

This is beautiful!!!! LOVE the circle shaped card you did awesome with this sketch!!!

CreaRenata zei

Hallo Krista,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Hele mooie kleuren en een leuke stempel. Bedankt dat je meedeed met The Sweet Stop.

Papercraft Vixxen zei

Very pretty! :)

Terry zei

Grappig zo een rond kaartje! Ook weer een schatje.

Korin zei

What a beautiful card! I love the soft colors and pretty image. Thank you for using our sketch for your lovely card. I hope you will join us again over at The Sweet Stop!

Hugs,
Korin

Nicole zei

Just beautiful! I love these papers and the stamp you chose! Beautiful work!