vrijdag 12 februari 2010

Don't waste your Thursdays


Dank jullie wel voor de emails en berichtjes voor mijn moeder ! Ik waardeer dat echt. Mijn moeder is gelukkig niet erg gewond. Ze heeft over haar hele lichaam schrammen, dikke knieƫn en ze kan een hand niet gebruiken omdat deze helemaal opgezwollen is. Ze is nog thuis aan het bijkomen.

Woensdag was ik er ook niet aan toe gekomen een kaart voor DWYT te maken, dus heb ik dat gisteravond nog gedaan. De schets was echt leuk en ik heb er een Valentijnskaartje van gemaakt.

* * *


Thank you all for sending emails and leave comments about my mother ! I really appriciate that. My mom is lucky she don't have any serious injuries. She have scratches all over her body, thick knees, she can't use one hand because a swelling. She's still at home recovering.

Because of everything happened Wednesday, I couldn't make a card for the DWYT challenge, so I made one last night. I made a Valentine card with the great sketch.

Stamps : Sweetheart
Cardstock : Real Red, Chocolate Chip, Very Vanilla, Sending Love DP
Ink : Real Red, Chocolate Chip
Punch : Small Heart Punch, Full Heart Punch
Misc : Buttons, Sweet Treat cup

Thanks for stopping by !!

1 opmerking:

Tina Joergens zei

Beautiful Card! Nice Balance...I've been enjoying your posted work on LateNightStampers