woensdag 10 februari 2010

Color Q #19


Wat een dag ! Het begon niet erg goed. Toen ik Sem naar school bracht zag ik een ambulance bij de rotonde staan en heel even dacht ik dat mijn moeder een ongeluk gehad had, omdat ik iemand met donker haar op de brancard zag en ik zag een fiets, een zelfde als die van haar. Helaas had ik mijn telefoon niet bij me om haar op kantoor te bellen. Toen ik een half uur later thuis kwam heb ik meteen kantoor gebeld en het was wel mijn moeder die een ongeluk gehad had, net een paar minuten voordat ik op de rotonde was. Ik wilde dat ik toen gestopt was !!! Ze is aangereden door een auto en is nu in het ziekenhuis. Ik ben blij dat mijn vader bij haar is. Ik wilde er eigenlijk meteen naar toe, maar ze zijn nu allerlei scans aan het maken. Ik hoop dat mijn vader zo belt, ik haat wachten... !!!
Om mijn hoofd een beetje te legen wilde ik even stempelen. Gister vond ik een nieuwe challenge blog en toen ik de kleuren zag wist ik meteen dat ik er een kaartje voor wilde maken. Nina heeft me geïnspireerd met een kaart die ik onlangs van haar ontving.

* * *

What a day ! It didn´t start very well. When I drove Sem to pre school I saw an ambulance at the roundabout and in a second I thought my mother had an accident, because I saw somebody with dark hair on a stretcher and a bike just like hers. Unfortunately I left my cell phone at home, so I couldn't call her at work. When I came home, half an hour later, I called my moms office and I was right, my mom had an accident, a few minutes I reached the roundabout ! I wish I had stopped then !!! She was hit by a card and at the moment she's in hospital. I'm glad my dad is with her and he call me later. I wanted to go to hospital when I heard the news, but they have to make scans... I hope she's fine. Waiting is killing... !
To clear my mind I wanted to stamp. Yesterday I found a new challenge blog and when I saw these colors I immediately wanted to make a card. Nina inspired me to make this card, she did a great job with a card I received recently.

Stamps : Inspired by Nature, ZoKris
Cardstock : Chocolate Chip, Whisper White, Blush Blossom, My Mind's Eye DP
Ink : Chocolate Chip, Rose Red, Old Olive, Close to Cocoa
Ribbon : 5/8" Chocolate Chip Satin
Punches : Eyelet Border, 1-1/4" circle punch, 1-5/8" circle punch, scalloped circle
Misc : Nestabilities, Pearls - Prima Marketing, Brad - My Mind's Eye

Een close up van de geponste cirkel en de ZoKris stempel. De brad van My Mind's Eye past precies in het midden van de stempel !!

* * *

Just a close up from the scalloped circle and the ZoKris stamp. The My Mind's Eye brad fits perfectly in the centre of the stamp !!

12 opmerkingen:

Maureen zei

Ohh wat schrikken Krista, hoop dat ze er verder niets ernstigs aan over heeft gehouden!

Mooi kaartje BTW.

Greetz,
Maureen.

crafty stamper zei

I don't read or speak Dutch but you read English, so I wanted to express my best wishes for your mother. You managed to put together a beautiful easel card and Inspired by Nature is one of my most favourite stamp sets. By the way, I was born in Holland and emigrated to Canada as a 6 year old

chelemom zei

Your card is just beautiful!!! I hope your mom is ok........

Jo, Paul & Jade zei

Oh dear poor you, I wish your Mum a speedy recovery! Your card is beautiful, I love that big brad!

Wilma zei

Ik hoop dat je moeder snel weer opgeknapt is en niets aan het ongeluk overhoudt! Veel sterkte!

Terry zei

OOOo, da's pas schrikken voor je moeder!! Heel veel sterkte gewenst voor jullie!!

Rose Ann zei

I love your gorgeous Easel Card, Krista!!

JoanOttevanger zei

Hoi Krista,
Je kaartje is super mooi en ik hoop dat het meevalt met je moeder.

Stacey Schafer zei

so lovely!

Sue Lelli zei

I LOVE what you did with that stamp! Such a FABULOUS card!

LeAnne zei

Hope your mom is okay!!! Beautiful card.

Christa zei

Heel mooi kaartje Krista. Hopelijk is het met een sisser afgelopen?