dinsdag 2 februari 2010

Cards & Things : Color Challenge


Hoi allemaal ! Ik ben blij dat ik er weer ben. Gister serieuze computerproblemen gehad en even dacht ik dat ik alles kwijt was. Gelukkig vond manlief mijn foto´s en documenten terug, pfoe ! Ik ben alleen alle mail kwijt dat nog in Outlook stond... Dus heb je me gemaild, wil je het nog eens doen, dan kan ik antwoorden...

Ok, deze week hebben we een kleuren uitdaging voor je. Ga naar de Cards & Things blog om de fantastische voorbeelden van het team te bekijken en om mee te doen.
We hebben deze maand ook een nieuwe gast designer, Joan !
Dit is mijn kaart...

* * *


Hi you all ! I´m glad I´m back ! Yesterday I had serious computer issues and for a while I thought I lost everything. But hubby found all my photo´s and documents, pfew ! I only lost all my emails, which were still in Outlook... So if you had send me an email, please send it again, so I can answer...

Ok, this weeks challenge is a color challenge. Check the Cards & Things blog to see the wonderful samples from the DT and to play along. We also have a new guest designer, Joan !
This is my card for the challenge...


Thanks for stopping by !!

1 opmerking:

Crystal zei

Oh WOW Krista gorgoeus job with these colors!