vrijdag 22 januari 2010

Weekend Sketch Challenge IA117

Deze kaart heb ik gemaakt voor Gretchens Weekend Challenge. Eerst dacht ik dat het een klus voor me was met al die lagen, jullie kennen me... Maar nu ie klaar is ben ik er wel heel blij mee !
Fijn weekend !!

* * *

I made this card for Gretchens Weekend Challenge. First I thought it would be a job with all those layers, you know me... But at the end I really think the card turned out great !
Have a great weekend !!


Thanks for stopping by again !!

2 opmerkingen:

Sharon Carr zei

Very pretty card! I sure miss the Bella Rose DSP - it was my very favorite!

Weerspiegeling zei

Hai,
ik heb sinds kort ook het stempelen 'ontdekt' (vooral de hero arts stempels zijn supermooi!) - naast al m'n andere hobby's, is dat leuk om erbij te doen.
Ik doe heeeeeeel veel inspiratie op op jouw blog, hartstikke mooi allemaal.
Ik ga je volgen en wie weet maak ik ook nog eens van die mooie kaarten. Ik moet nog heel veel leren en oefenen - had ik maar meer tijd ;-)
Groetjes,
Anita