zaterdag 16 januari 2010

One of my favorites...

Een van mijn favoriete producten zijn de zelfplakkende parels. Ik ben er gek op ! Ik plak ze bijna op elke kaart. Wil je een pakje winnen ? Laat een berichtje achter en vertel me over jouw favoriete product.
Vrijdag kies ik een winnaar met Random.org.

* * *

One of my favorite products are these self adhesive pearls. I love them ! I almost adhere them to every card. Wanna win a package ? Just leave a comment and tell me about your favorite craft product.
I´ll pick a winner with Random.org next Friday.

16 opmerkingen:

gre zei

Hoi Krista

leuke kaarten n.a.v. de sketchen.
mijn favoriete produkt is glue dot,zo handig ..zo plakkerig......gewoon geweldig:-)
groetjes gre

Sam zei

my favourite craft product? Ummmmm - I suppose I tend to reach for my brads first if I want to add a bit of bling to a card!!

jmniffer zei

Hi Krista,
I seem to go through phases with my bling. Recently I've been using quite a bit of stickles glitter glue and SU! Dazzling Diamonds. Thanks for sharing.

Kathy Brown zei

Thanks for your website. I get so much inspiration from you! Please enter me in the blog candy. I haven't used something like that and it would be fun to play with.

kathy
kathy.brown@pobox.com

Anne-Marie zei

Hallo Krista, ik moet zeggen dat ik ook gek op pareltjes ben! En glimmetjes ook. Maar een kaart zonder lint is voor mij geen kaart, dus dat is m'n favoriet!

Jolanda zei

Ik ga voor de strass- steentjes, heyt liefs heb ik heeel veel kleuren in huis maar pareltjes doen het ook goed!!
Groetjes Jolanda

Wanda M zei

Oh Krista, these are great pearls. Glad you found some there - the card is beautiful, using it. Favorite embellishment is "dazzling diamons glitter". Love it~!

Marit Meijer. zei

Oei... ik heb zooooveel favorietjes... uhmmm... maar denk dan toch dat de mini shimmer alpha's van Making Memories mijn favorietjes zijn voor mijn kaartjes! Alhoewel ik mijn hotfix steentjes ook niet echt kan laten staan! ;)
Bedankt voor de kans deze candy te winnen!
Liefs, Marit.

Ingrid zei

Hoi Krista,

Wat een leuke candy.
Maar wat een moeilijke opgave om een van je favoriete producten te noemen.
er zijn er zoveel!!!!!! LOL
Maar ik ga voor de stickerrandjes.
tot voor kort gebruikte ik ze op iedere kaart, nu ben ik met steeds meer andere dingen aan het experimenteren.

Groetjes Ingrid

le @ whoopwhoop zei

here am I sitting in the far north west of Australia using exactly the same pearls - how fab is that :) best le

Firenze zei

Seems we all like pearls! I'd much rather use them on a card than bijoux - seems to add a touch of class to everything!
TFS
Helen
Firenze Cards

Aleida zei

Je maakt hele mooie kaarten! Maar doe je echt op alle kaarten een parel? Ik heb niet zo'n speciale voorkeur voor 1 artikel of onderdeel. Dus als ik moet zeggen wat ik altijd gebruik is dat cardstock en een pen om iets leuks/aardigs/opbeurends te schrijven aan de binnenkant. En voor de rest varieert het met de style of de techniek. Soms 3d met een borduurtje, soms vintage (met parels!) en soms cute-and-simple (zonder frutsels).

rush8888 zei

my favorite craft product is ribbon in all the glorious colors and textures. the self-sticking pearls and rhinestones are quickly becoming popular with me. i haven't used them yet, because i am hoarding for now. i have seen them used, and i love the sparkle or elegance. rush8888 at att dot net

Wendy Hawkinson zei

Krista,
Like you, my favorite embellishment are those cute little pearls or the little sparkly rhinestones. They are so little, but they add so much. :)

~Wendy
stampiepoo@gmail.com

Erna zei

Hey Krista! Mijn favo produkt op een kaart??? eeeehhh, toch wel lint denk ik.... maar parels ben ik ook dól op!! :-))

Larisa zei

Hello Krista!! my favorite products are edge punches but still I have not any at me (((
Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Many hugs from Larisa