maandag 18 januari 2010

Mojo Monday #122

Omdat ik vond dat mijn kaartje voor de Stamping 411 challenge zo goed gelukt was, besloot ik dezelfde kleuren te gebruiken voor deze challenge.
Wil je dit kaartje toegestuurd krijgen ? Laat een berichtje achter en ik kies volgende week maandag een winnaar.


* * *

Because I was so thrilled how my card for the Stamping 411 challenge turned out, I decided to use the same colors for this challenge.
Do want to receive this card ? Just leave a comment and I'll pick a winner next Monday.



Thanks for stopping by and have a great day !!

12 opmerkingen:

Loz zei

Absolutely georgeous Krista. I love the colours..Loz

JoanOttevanger zei

Jij bent snel.Hij is prachtig mooie kleuren.

Patti zei

I love those colors together! Beautiful card!

Annemiek zei

Prachtig kaartje in hele mooie kleuren. Ik houd me hier graag voor aanbevolen om hem te ontvangen hoor!

bronheslop zei

That card is divine, Krista! I'd love to see it winging it's way to New Zealand! :-) Just gorgeous.

Anoniem zei

Mooie warrme kleuren in ene mooi geheel,ennuh of ik dit kaartje wil ontvangen? Met alle plezier,je zou me er héél blij mee maken,maar dat is met al je kaarten Krista!Ik vind alleen dat dit eens andere kleurenzijn als ik gewend ben van je en zeker zo leuk! Vasthouden die combinatie dus haha...
Groetjes,Esther

Kathy Brown zei

I would love to receive a "Krista Original!" Love the card, but you always do such nice work. Clean, simple, and elegant.

kathy brown
kathy.brown@pobox.com

Michelle zei

Beautiful card. I love the soft colors and the beautiful flower image.

Maureen zei

Mooie kaart Krista, wie wil die nou niet ontvangen? Ik zou wel eens een echte Krista-original willen ontvangen en van dichtbij bekijken/voelen ;-).

Greetz,
Maureen.

Silke Ledlow zei

Beautiful take on the Sketch!!! I like your pretty card!!!

Stampindragon zei

Love the card and colors. You are very talented. I enjoy seeing all of your beautiful creations.

Cindy Ferenz
stampindragon@verizon.net

Shelly Schmidt zei

You have a way with colors- and layouts...i love these 2 papers together- I have a sample of them, I will have to give them a go later on! Thanks for sharing your wonderful inspiring cards!