dinsdag 19 januari 2010

Cards & Things : Sketch challenge

Vandaag is er weer een nieuwe schets op het Cards & Things challenge blog. Doe je ook mee ?
Dit is wat ik gemaakt heb voor deze uitdaging. Ik weet het, ik heb al weer het zelfde cardstock, DP en kleuren gebruikt. Ik kan er niks aan doe, ik ben gewoon ineens gek op deze kleuren bij elkaar en helemaal op het DP ! Het stippenpapier is bijna op, jammer !
Ik heb nog bijna een zelfde kaartje gemaakt, maar die komt donderdag !

* * *

Today there's a new sketch challenge on Cards & Things challenges. Are you playing along ? This is what I made for this weeks challenge. I know, I used the same cardstock, DP and colors as I earlier did with two other cards, but I can't help myself. I love these colors together and especially this DP ! I'm almost out of these dots, bummer !
I also made another card with these colors and DP, but I'll show it later this week !


Thanks for stopping by and have a great day !!

2 opmerkingen:

JoanOttevanger zei

Het zijn dan ook mooie kleuren bij elkaar Mooie kaart.


Heb je mijn mailtje nog gehad?

Janneke zei

Hoi Krista,

Wat een supercombinatie! Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd welke kleuren en papier je gebruikt hebt ;-)..
Alvast bedankt!

Groetjes, Janneke