dinsdag 5 januari 2010

Cards & Things : Sketch challenge : CONTEST !!

Vandaag is er een nieuwe uitdaging voor je op het Cards & Things challenge blog ! We hebben een schets voor je en het leukste is, dat het een wedstrijd is ! Ga naar het blog om te zien wat je kan winnen en om je link bij Mr. Linky achter te laten. Ik hoop dat jullie mee gaan doen deze week. Veel plezier!
Dit is mijn kaartje voor de uitdaging.

* * *

Today there's a new challenge for you at the Cards & Things challenge blog ! We have a sketch for you and the best part is that it's a contest ! Check the blog to see the item you can win and to leave your URL at Mr. Linky. I hope you all can participate this week. Have fun !
This is my card for the challenge.


Have a great day !

6 opmerkingen:

Erna zei

gaaf kaartje Kris!!

Linda zei

Love that little birdie stamp and the gorgeous pumpkin pie ribbon - beautiful card.

Katz zei

prachtig kaartje en wat een leuke stempeltjes !

8522 zei

情色貼圖情色貼圖照片情色貼圖百分百貼圖情設貼圖情色文學貼圖情色性愛貼圖情色姓愛貼圖情色另類貼圖情色卡漫貼圖情色做愛貼圖情色辣妹貼圖情色貼圖情色貼圖jp情色貼圖貼片情色貼圖免費線上看a長片免費線上看a漫畫免費線上看bl影片免費線上動漫成人網免費線上動畫觀看免費線上動畫網免費線上做愛影片免費線上做愛免費線上限制級影片免費線上限制級漫畫免費線上限制級免費線上看情色影片免費線上看的成人卡通免費線上看色情影片免費線上看成人影片馬子情色網影片馬子成人網觀看免費色情影片試看情色片試看影片試看免費色情片試看做愛影片免費試看做愛短片試看色情片試看短片試看av觀賞a片網站觀看亞洲成人a片觀看歐美情色dvd觀看日本做愛影片

Christa zei

Heel mooi kaartje weer Krista!

Christa zei

Vergeet ik erbij te zetten dat ik het zo leuk vind dat je die stempelset cadeau doet aan een gelukkige winnaar. Haast jammer dat ik in het DT zit... Mijn dochter zal vast nog wel een poging wagen!