dinsdag 29 december 2009

Stamping 411 #131 & Color Challenge #103

Deze twee kaarten heb ik gemaakt voor de Stamping 411 schets uitdaging en kleuren uitdaging. Vooral de kleuren uitdaging vond ik lastig, maar ik vind het toch een gaaf kaartje geworden. Wie had gedacht dat deze kleuren zo mooi bij elkaar passen... Ze doen me denken aan de Oilily kleding van toen ik een kind was...

* * *

I made these two cards for the Stamping 411 sketch challenge and color challenge. Especially the color challenge was a bit hard for me, but I love the way it turned out. Who knew these colors combine very pretty... These colors reminds me of the Oilily clothes from when I was a child...


10 opmerkingen:

Alice zei

Oohhhh deze zijn echt GE-WEL-DIG!! Wat heerlijk fris en vrolijk! Je hebt gelijk, ze doen aan Oilily denken! Ik heb hier nog van die vrolijke stofjes in huis liggen.. ooit eens in een ver verleden bij de Oilily-outlet gekocht!Onze kinderen zijn daar te groot voor.. maar ik kan ze gewoon niet weg doen! LOL!

Erna zei

gave kaartjes!!!

De Stempelolifant zei

Weer supergeweldige kaartjes. Heerlijk die frisse felle kleurtjes. Daar knap je helemaal van op bij dit donkere weer!!!

Patti Chesky zei

Butterflies are perfect for this sketch. So beautiful....and you used the color challenge too!!! Way to go!!!! Great cards!!

Hi, I'm Lee Conrey! zei

Krista,
They are both gorgeous!! Great job!

Silli zei

Krista, your card is beautiful. I love the colors and all SU Stamps! Hugs Silke

Selene Kempton zei

Super pretty Krista!

Connie zei

As usual your cards are beautiful! Love the purple butterflies! Thanks for playing along with the Stamping 411 sketch this week!

Robin Merriman zei

Two beautiful cards - as always Krista! Your work is outstanding!
Thanks so much for playing along at 411!
Happy New Year!

Tiffany Bauer zei

I love both your cards!!! The one you did for the sketch is just awesome, pretty and casable!!! Thanks for playing along with us this week!!