dinsdag 29 december 2009

Mojo Monday #119

Het is een tijd geleden dat ik met deze uitdaging meegedaan heb. Toen ik de schets zag, wist ik meteen dat ik een acetat kaart wilde maken. Ik vind em mooi geworden en met dit soort kaarten vind ik het altijd zonde om te versturen, LOL...
Toch ga ik het wel doen. Wil je deze kaart ontvangen, laat een bericht achter en ik loot 2 januari wie em krijgt.

* * *

It's been a long time ago I participated this challenge. As soon I saw this sketch I knew I wanted to make an acetat card. I think it turned out pretty and with this kind of cards I actually don't want to send it, LOL...
Though I'm gonna send it. Do you want to receive this card, leave a message and January 2nd I'll pick a winner.



Thanks for stopping by and have a great day !!

23 opmerkingen:

Heidi zei

goh, ben ik de eerste ?
ik vind hem GEWELDIG kris!

Anoniem zei

geweldig mooi kaartje Krista,
ben heel erg benieuwd hoe ie er in het echt uitziet!

groetjes, Josje

Alice zei

Hij is echt SUPERDEPUPER!! Ja, zonde om op te sturen hoor Krista!! Weet je wat.. laat hem maar liggen, dan kom ik hem gewoon ophalen! LOL!

Krista's Design zei

Hey Krista,
Vind het een super kaartje!!!
Dus... zal ik je mijn adres doorgeven??? Kan ik ook een kaartje van jou toevoegen aan mijn kaartencollectie! :) Hangt ie hier mooi te zijn op mijn kamer!
Liefs,
Krista H

Katz zei

heerlijk zo'n 'doorzichtige' kaart, heeft toch altijd weer iets meer dan een "gewoon" kaartje!
Groetjes
Katrin

Erna zei

WOW hij is echt heel GAAF!!!
Enne, je hebt mijn adres he, LOL
groetjes, Erna

Marit Meijer. zei

och jeetje wat is die prachtig!!!
Ik ben helemaal weg ervan! Ik heb dat damask thuis ook overal... gordijnen, kussentjes en tafel lopers... zooooo mooi!
Ik loot graag mee hoor... zoiets moois zou ik graag ontvangen!
Liefs, Marit.

Greetings By Chera zei

I haven't used acetate yet, it scares me alittle bit! I love the look of it - for sure, and sometime soon I hope I can join one of the challenges!

Thank you for sharing!

anita01 zei

Heerlijk al die leuke reacties he Krista, en dan komt die van mij er ook bij want ben een fan van alles wat je maakt. Deze is wel een goude kroon op jou stempel/scrap werk hoor en ook ik doe heel graag mee met deze gave aktie.

Alvast heerlijke jaarwisseling en ...warme groetjes,

Anita.

Margo zei

This is a gorgeous card! I would love to be in the drawing for it!
I love the look of that stamp on the acetate!
Thanks for sharing!

Susan (peebsmama) zei

Your acetate card base is so pretty and a nice way to set off the lovely bird image and colors.

De Stempelolifant zei

Een geweldige kaart weer, en super met die transparant. Ik hou me aanbevolen hoor.... :-)
Nina

Anoniem zei

Hi Krista!
Whenever I view the Mojo Monday cards, I always check to see if you took part in the challenge, and I was happy to see your name this week!
And what a beautiful card it is this week! I just love the colors, and friends 24/7 is one of my favourites too!
Heel knap gedaan, hoor! (I am not confident enough to write the whole comment in Dutch! I'm Dutch born, raised in Africa, now living in Canada!)
Ingrid A (Canada)

Crystal zei

Krista absolutely gorgeous take on the mojo sketch!!! WOW I just love that acetate!!! Beautiful work as always sweetie!!!! Have a wonderful day!

Maureen zei

Heel erg mooi zo Krista, helemaal toppie!
Tuurlijk zou ik wel een kaart van jou hand willen krijgen ... ik zou liegen als ik zei van niet ;-))

Greetz,
Maureen.

Chriss Blagrave zei

Stunning and GORGEOUS! Love everything about your creation!

Anoniem zei

Oh wat is dit een beauty! Wat een eer om die op de mat te krijgen zeg!Ik zou er allereerst héél blij mee zijn als het mijn mat zou zijn maar ook een eer als hij naast mijn bed komt te staan want een ereplaats krijgt hij zéker!
Groetjes,Esther

Clare zei

Your card is so beautiful.
Clare x

stampinkie zei

Dat is toch niet zonde? Dat is juist een cadeautje voor de ontvanger! En ik wil best die gelukkige ontvanger zijn ;o)

groetjes,
inge

Christa zei

Ben je al begonnen met een hele serie? Voeg er dan nog eentje toe voor mij haha.

Radha zei

zo mooi!

Ik bewonder je kaart.
Zelf woon ik in USA en maak kaartjes... ben gek of verve!!!
gelukkig new jaar!

Riley zei

Wow, this is beautiful!!

*Check out this week's Color Dare Challenge!

Kelly zei

Awesome card, Krista! Love, love, love it! Thanks for the chance to win it.