vrijdag 11 december 2009

A few Christmas cards

Vanmiddag heb ik deze kerstkaarten zitten maken. Ik had gehoopt er wat meer te doen, maar tussendoor ben ik ook met andere dingen bezig geweest...
Ik moet gaan, ik ga Sem zo ophalen en daarna gaan we bij mijn ouders eten om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Gefeliciteerd mama !!

* * *

This afternoon I made a few Christmas cards. I hoped I could make some more, but I also did some other things between stamping... Well, gotta run, I have to pick up Sem at school and after that we have dinner at my partents, because we're celebrating my mothers birthday !
Happy Birthday mom !!


Thanks for stopping by & have a great day !

4 opmerkingen:

Linda zei

They're beautiful. Happy birthday to your mum too.

Rose Ann zei

I love all of your Christmas cards, Krista!!

m@deliefjuh zei

mooie strakke kaarten!

Sharon Keanly zei

Absolutely stunning creations. As mentioned before I like your style. Well done Krista! You can really be very proud of your work.