dinsdag 10 november 2009

Cards & Things : Color Challenge



Vanmorgen kreeg ik het verdrietige nieuws dat mijn lieve oma vanmorgen vroeg overleden is. Ze was erg ziek het afgelopen jaar, ze had kanker. Ik ben zo blij dat ik gisteravond nog afscheid heb kunnen nemen... Ik ben erg verdrietig...

Naar het stempelen : er is weer een nieuwe kleuren challenge voor je op het blog van {Cards & Things} challenges. Kijk daar ook eens naar de super gave voorbeelden die de meiden van het team gemaakt hebben. Doe je ook mee ? Laat je URL dan daar achter bij Mr. Linky.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge.

* * *

This morning we heard the sad news my sweet, sweet grandmother passed away. She was seriously ill last year, she had cancer. I'm glad I had the change to say goodbye last night... I'm really sad...

Back to stamping : we have a new challenge for you, a color challenge. Are you playing along ?
Go to the {Cards & Things} challenge blog to see the wonderful cards, made by the girls of the team and to leave your URL at Mr. Linky.

This is what I did with the challenge.

5 opmerkingen:

sylvia zei

heel veel sterkte gewenst!
liefs sylvia

Rose Ann zei

What great colors for your adorable cupcake!! Love this, Krista!!

Erna zei

mooi kaartje!!

Jeannette zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte.
groetjes,
Jeannette

Anne-Marie zei

Och Krista, zie nu pas je verdrietige berichtje. Gecondoleerd, wat verdrietig zeg. Veel sterkte!
Anne-Marie