vrijdag 27 november 2009

Altered tea boxes and some treats...

Voor de leidsters van Sem heb ik deze theedozen gealterd omdat Sem naar een andere peuterspeelzaal gaat. In de dozen heb ik wat theezakjes en chocola gedaan.
Voor de kinderen heb ik deze zakjes gemaakt met wat Jip en Janneke snoepjes en een badspeeltje.

* * *

For Sems teachers I altered these tea boxes because Sem is going to leave preschool. He's going to another preschool. I put some tea bags and chocolate in it.
For the children I made these little giftbags with some Jip and Janneke candy and a bath toy.


Thanks for stopping by and have a great day !!

3 opmerkingen:

Sigrid zei

Wow Krista

De theedozen zijn weer schitterend.

Ik heb voor jou een Award op mijn blog staan. Kom je hem ophalen, zou ik heel leuk vinden.

Groetjes Sigrid
http://cardsmadebyme.blogspot.com/

Rose Ann zei

Your tea boxes look fabulous, Krista!! I love the pretty papers and images you've used!!

Alice zei

Ziet er weer toppie uit Krista!