donderdag 22 oktober 2009

Don't waste your Thursdays... & a color challenge

Vandaag heb ik een dag vrij ! Nou ja, ik heb de hele week al vrij, maar vandaag is Sem bij oma spelen, zodat ik wat ME-TIME heb ! Joepie !
Misschien dat ik nog even een tukkie doe vanmiddag, ik ben zo moe op het moment, maar ik probeer een hoop uitdagingen bij te houden en wat andere projectjes te maken...
Dit is de eerste kaart, ik heb twee uitdagingen gecombineerd.

* * *

Today I have a day off ! Well, I have whole week off, but today Sem went to his grandmother so I have a ME-DAY ! Yay !
I might take a nap this afternoon, I'm so tired at the moment, but I'm trying to catch up all challenges and do some other projects...
This is the first card, I combined two challenges.


Thanks for stopping by and have a great day !!!

6 opmerkingen:

Elly zei

Mooi Krista,
Fijne dag vandaag lekker genieten van je eigen tijd.
heerlijk.

Erna zei

Gaaf kaartje!! en doe dat tukkie maar lekker hoor, dekentje erbij op de bank, heerlijk :-))

Genelle Little zei

Beautiful card, Krista! Very pretty.

Gayatri zei

Wow! Beautiful card. Love it!
Gayatri

Keesh zei

Just beautiful Krista! I love the circle and your flower stamps.... I hope you had a wonderful ME day, and thanks so much for playing! Love keesh x

C@ro zei

Ik vind 'm super duper gaaf! Die kleuren zijn echt VET! bij elkaar.